اسباب بازی برای بچه های شش تا نه ماهه

خبرنامه‌ی ناردانام؛ مجله‌ی سلامت و زیبایی

اسباب بازی برای کودکان

در این سن بازی کودک شما با اسباب بازی ها بیشتر می شود. احتمال دارد با اسباب بازی هایی سرگرم شود که بسیار پر سر و صدا هستند. ممکن هست حتی با قاشقی که غذا می خورد هم بازی کند. قاشق را به صندلی خود بکوبد و صدا ایجاد کند. ممکن است حتی با کلید های شما نیز بازی کند. اگر دو اسباب بازی را همزمان به او بدهید احتمال اینکه آنها را به هم بکوبد و صدا ایجاد کند بسیار بالاست.

این عمل همیشه پر سر و صدا و مخرب نیست. انتخاب اسباب بازی برای کودکان بسیار مهم است. بهتر است بدانید که کارهای کودک شما دقیق تر می شود. به لطف مهارت روزافزون ، احتمال اینکه بتواند وسایل کوچک مانند کشمش را از سینی صندلی بلند خود بگیرد ، بسیار زیاد است.این سنی است که کودک شما آماده به حرکت است. در این سن کودک شما می تواند روی زانو و دست های خود حرکت کند.

تا 8 ماهگی کودک شما تلاش می کند خود را به حدی بالا بکشد که بتواند روی پای خود بایستد.

اسباب بازی برای کودکان
اسباب بازی برای کودکان 6 تا 9 ماهه ؛در این سن بازی کودک شما با اسباب بازی ها بیشتر می شود

کدام اسباب بازی ها کودک من را ترغیب به حرکت می کند؟!

انتخاب درست  اسباب بازی برای کودکان تاثیر بسزایی در رشدشان خواهد داشت.

  • اسباب بازی های متحرک

هنگامی که کودک شما شروع به خزیدن و حرکت می کند ، بیشتر به اسباب بازی هایی که همان کار را انجام می دهند علاقه مند می شود. اتومبیل های محکمی را پیدا کنید که او بتواند آنها را روی فرش هل دهد ، یا اسباب بازی هایی که کودک شما بتواند آنها را حرکت دهد.

  • توپ ها

بازی با توپ تقریباً در هر سنی سرگرم کننده است. توپ های پارچه ای سبک برای کودک شما بهترین است. یک توپ را دو نفر روی زمین بچرخانید. وقتی او بزرگتر شد ، توپ را به آن طرف اتاق پرتاب کنید تا بتواند به سمت توپ بخزد.

کدام اسباب بازی ها حواس کودک من را تحریک می کنند؟

  • عروسک های نرم

کودک شما ممکن است از قبل یک اسباب بازی مورد علاقه داشته باشد. در غیر اینصورت ، شاید زمان آن رسیده باشد که یک عروسک مورد علاقه  برای او تهیه کنید. مطمئن شوید که اسباب بازی های او روبان ، چشم های پلاستیکی ، نخ یا هر چیز دیگری که بتوان آن را بیرون آورد ، ندارند. همچنین عروسک هایی بخرید که کودک شما بتواند آن ها را بگیرد و بغل کند.

  • وسایل آشپرخانه

برخی وسایل آشپزخانه از جمله وسایل مورد علاقه کودکان می باشد. یک قاشق چوبی یا یک کاسه پلاستیکی گاهی اوقات تمام چیزی است که شما برای سرگرم کردن کودک نیاز دارید. هنگام تهیه غذا ، حتما به لوازم موجود در کمد دقت کنید. کودک شما حتما چیزی را از کابینت برخواهد داشت.

  • کتابها

در این سن خواندن کتاب برای هر دوی شما سرگرم کننده خواهد بود. کتاب های پارچه ای در این مرحله به خوبی کار می کنند.

اسباب بازی برای کودکا

کدام اسباب بازی ها برای هماهنگی چشم و دست کودک من بهتر است؟!

  • بسته هوش

این قطعات دارای قسمتهایی است که کودک باید آنها را در جای اصلی خود قرار دهد. فشار دادن ، پیچ خوردن ، ، جابجا کردن ، انداختن و باز کردن چیزها ، او را مجذوب خود می کند.

 

  • بلوک های چوبی یا نرم

به کودک نشان دهید چگونه چند بلوک چوبی یا نرم را روی هم چیده و سپس آنها را زمین بیندازد. آنها را در ظروف انباشته و سپس بیرون بریزید. او ایده را دریافت خواهد کرد. هم چسباندن بلوک ها و هم بازی های پر کردن و ریختن ، سرگرمی خوبی برای کودک شما است.