تغذیه دوران بارداری؛ 37 تا 40 هفته | چگونه می توانم با کودک تازه به دنیا آمده در خانه غذای سالم بخورم؟

تغذیه دوران بارداری؛ 37 تا 40 هفته

خبرنامه‌ی ناردانام؛ مجله‌ی سلامت و زیبایی

شما و همسرتان ممکن است بخواهید چند هفته آینده از غذاهای منجمد شده  استفاده کنید. داشتن وعده های غذایی سالم بعد از متولد شدن کودک از جمله مسائلی است که حتما باید رعایت شود. برای رفع نگرانی در خصوص پخت و پز حتما مواد غذایی آماده در فریزر داشته باشید.  این به این معنی است که بهتر است شما کمتر از غذاهای بیرون و آماده استفاده نموده و از غذاهای موجود در یخچال و فریزر خود استفاده  کنید.

تغذیه دوران بارداری؛ 37تا 40 هفته
تغذیه دوران بارداری؛ 37 تا 40 هفته | چگونه می توانم با کودک تازه به دنیا آمده در خانه غذای سالم بخورم؟ حتما مواد غذایی آماده در فریزر داشته باشید.

آیا می توانم در دوران زایمان غذا بخورم و بنوشم؟

بله، می توانید در حین زایمان بخورید و بنوشید.البته بعید است که در مراحل آخر زایمان بخواهید چیزی بخورید. اما در مراحل اولیه ، هنگامی که احتمالاً در خانه خواهید بود ، میان وعده های سالم و نوشیدنی های کوچک بخورید.

ایده خوبی است که وقتی زایمان شروع می شود چیزی بخورید زیرا نمی دانید چه مدت زایمان شما طول خواهد کشید. یک موز ، یک کاسه فرنی یا یک تخم مرغ آب پز به شما کمک می کند تا سطح انرژی شما بالا بماند. این  عمل حتی ممکن است به شما کمک کند تا بهتر با زایمان کنار بیایید. آب ، شیر، اسموتی های میوه ای گزینه های خوبی برای هیدراته نگه داشتن بدن هستند.